Тест- драйв Hyundai Elantra 2019 FL: останній писк корейського дизайну 


Оновлену Елантру світ побачив ще восени минулого року, тоді ж автомобіль був представлений в США. І ось підкоривши один з основних ринків кореєць представлений в Україні.

Зміни торкнулися здебільшого зовнішнього вигляду, злегка зачепивши інтер'єр. Основною відмінністю, точніше навіть новинкою, стали нові Led фари, а так само їх світлодіодна окантовка. Як не дивно, саме фари і викликають більшість Хейта у любителів моделі. Можливо, це пов'язано з їх трикутної формою, а може хтось не готовий до інновацій і не встигає за нинішнім ринком. Втім, на смак і колір, як говориться ...

Повернемося до екстер'єру. Особисто мені такий дизайн дуже навіть зайшов, але можливо, це і є головною прийомом. Закохати в себе нового покупця красивою обкладинкою відповівши порожнечею всередині. Давайте розбиратися.

У комплектації Prestige, яка нам дісталася на тест, встановлений 7-дюймовий мультимедійний дисплей з ідеальною чуйністю. Ніяких тривалих анімацій, які маскують низьку продуктивність. Також нововведенням стала підтримка Apple Car Play і Android Auto. Доступна функція бездротової зарядки. Трохи змінили торпедо. З'явилися натяки на карбон.

Також новинкою стала приладова панель з імовірною відсиланням до AMG стилістиці. Виглядає цікаво, але до звання нового автомобіля як пішки до Марса. Власне, тому і приставка facelift, про що мимоволі забуваєш. Благо колишній мотор і підвіска миттю ставлять все на свої місця. Але про них пізніше.

Хочеться окремо пройтися по задньому ряду. З ростом 190 см, в колінах місця достатньо, а ось для голови ... тут напевно виробники вирішили нас розіграти і таким чином додатково зафіксувати голову для більшої безпеки. Навіть не уявляю, що буде відбуватися на купині або нерівностях, коли п'яту точку злегка підкидає. Ймовірно доведеться робити facelift v 2.0 з повітрозабірниками на даху, де отвори будуть пробиватися такими ж як я пасажирами.

За багажнику, все так само добре як і в попередніх моделях. Місткий з відкидними спинками заднього ряду і деякими «фішками» топової комплектації. Наприклад, повертаючись з магазину, маючи ключі в кишені, багажник відкриється сам після 3 коротких світлосигналів. Цікавий підхід + ногами рухати під бампером не потрібно. На повседневку багажник можна відкрити з ключа або з важеля в салоні. Також можливість про яку, скоріше, будуть знати лише власники автомобілів Hyundai, це відкриття багажника з невидимою кнопки на щитку.

За моторам і трансмісії. В Україні модельний низка представлений з мотором Gamma 1.6 Mpi, тільки бензин, і з механічною або автоматичною КПП. Взагалі гамма мотори дуже специфічні, але не менш надійні. Офіційно вони не капіталом, хоча до цього здатні пробігти 400 тис., 200 тис. Може відходити і ланцюг. Основною умовою є - скорочений удвічі від офіційного (а це 15 тис. Км) інтервал заміни масла. Втім мотор на ринку з далекого 2006 року і якби все було дуже погано, його б просто зняли з продажу.

В Україні цінник стартує від 447 тис. Грн. за комплектацію Active. Далі йдуть Comfort, Style і Premium. Особисто від себе додам, що розглядати модель коштує з комплектації Comfort. На автоматі, до речі різниця з механікою 32 тис. Грн, але воно того варте. Ще раз, починаючи з комплектації Comfort у вас вже буде підігрів передніх сидінь, керма, камера заднього виду, 7-дюймовий LCD монітор, підтримка Apple Car play і Android Auto, а також Bluetooth.

З приємних але незначних - шкіряна оббивка керма і важеля КПП. У комплектації Active цього всього немає. Всі комплектації вище Comfort укомплектовані світлодіодними ходовими вогнями Led і повторювачами на дзеркалах. А ось Prestige і Premium комплектуються світлодіодними фарами і задніми ліхтарями.

Також тільки 2 топові версії мають електронну стабілізацію ESC, помічника на підйомі і 2 додаткові подушки. Що викликало найбільше обурення у клієнтів, але як ми зрозуміли, все це можна встановити додатково десь за 25-26 тис. Електропривід сидінь також доступний тільки в топових версіях з підігрівом задніх ряду, як і безключевой доступ.

 

Відео-огляд можна знайти за лінком - https://youtu.be/xLNXjkYITQI

 

Джерело: https://testdrive.autoua.net